Web Design Romania | Bancuri, Glume, Poze | Electrostimulare | Web Hosting - Gazduire site | Advertising, Productie Publicitara | Cabinet Avocatura

25 Nov Top Stiri

Connex si viitorul

“Viitorul suna bine”
Intre 1997 si 2003 Connex a reusit sa redefineasca peisajul telecomunicatiilor si sa construiasca cel mai puternic brand romanesc, printr-o abordare inovativa a pietei, printr-un continuu angajament de a-i ajuta pe oamenii din Romania sa comunice mai usor si sa fie in permanenta legatura cu lumea.
In 2003, Connex avea peste 2.600.000 de clienti GSM, sute de mii de utilizatori de Internet, mii de companii.

“Tu faci viitorul”
In 2003, prin ampla campania de rebranding, Connex vrea sa ii determine pe oameni sa creada in visele lor, rolul Connex fiind cel de facilitator al comunitatii oamenilor care au vise.
Mesajul Connex transmite atitudine pozitiva, optimism, incredere in fortele proprii, incredere in viitor, consecventa si perseverenta in implinirea viselor, ideea de comunicare si colaborare cu cei din jur pentru indeplinirea viselor, gasirea sprijinului, coechipierilor.
La sfarsitul anului 2003, Connex insuma 3.457.042 de clienti.

“Connex pentru viitor”
In ianuarie 2005, Connex lanseaza "Connex pentru Viitor", un program prin care compania se angajeaza sa investeasca 1 cent la fiecare 10 apeluri efectuate in retea, pentru sprijinirea a trei domenii: "Invatamantul romanesc", "Restaurarea monumentelor romanesti" si "O Romanie mai curata". Connex demonstreaza din nou implicarea in comunitate, oferind clientilor, pentru prima data, sansa de a-si alege cauza care doresc sa fie sustinuta.
La inceputul anului 2005, printr-un comunicat de presa, Connex anunta o crestere record a numarului de clienti, la 4.910.000, in cel de-al patrulea trimestru al anului 2004.

Viitorul Connex
In martie 2005, Vodafone, cea mai mare retea de telefonie mobila din lume, preia Connex. Tranzactia va fi finalizata in luna septembrie. Date fiind actiunile anterioare ale Vodafone, se nasc, firesc, intrebari in legatura cu structura si cultura noii companii, oferta si tarife. Ceea ce este sigur este ca aproape nimic nu este sigur. Se poate spune cu destula certitudine ca Vodafone va aplica propriile planuri si proceduri in dezvoltarea noii companii iar oferta se va diversifica, introducandu-se serviciile de video calling, televizor si jocuri pe telefon, tehnologia 3G. Dar intrebari se ridica si in legatura cu numele si esenta brandului Connex. Probabil, dupa incheiera tranzactiei, va urma o noua campanie de rebranding. Clienti Connex sau nu, cu totii asteptam cu nerabdare sa vedem ce ii rezerva viitorul companiei Connex.

Simona Romascanu - Bizwords 

Aboneaza-te acum

si primesti gratuit in fiecare zi ultimele stiri

Nume:

E-mail:

Cosmetice Profesionale

S.C. Chic Salon SRL Sediu central: str. Racari nr.16, apt. 17, sector 3 Bucuresti Telefon Mobil: 0723.561.950 Telefon Fix/Fax: 021.310.44.35 Email: contact @ luxbeauty.ro

http://www.luxbeauty.ro

Think Strategic, Act Creative!

Solutii complete de Web Design&Development, E-Business si E-Commerce

http://www.kennomedia.ro