Web Design Romania | Bancuri, Glume, Poze | Electrostimulare | Web Hosting - Gazduire site | Advertising, Productie Publicitara | Cabinet Avocatura

19 Nov Top Stiri

Euromedia si Beta Cons actioneaza sub aceeasi umbrela

Prin achizitia celor doi actori principali pe piata de outdoor din Romania, grupul austriac EPA! detine in prezent 60% din aceasta piata. Achizitia a fost facuta de catre Outdoor Akzent parte a grupului EPA! Holding, procentul de 60% din piata locala a insemnat o investitie de 20 de milioane de euro. Grupul austriac urmareste prin aceasta achizitie sa isi intareasca pozitia pe piata de outdoor din Europa Centrala si de Est.

La inceputul anului prin Outdoor Akzent, EPA! a achizitionat Euromedia in proportie de 85%. Euromedia era considerat in mod unanim lider pe piata romaneasca si detine o cota de piata de 50%, concretizata prin suporturi de publicitate situate atat pe mijloacele de transport in comun din Bucuresti, cat si in toata tara. In total 11.000 de spoturi. Suporturile publicitare sunt localizate si pe drumuri nationale, statiuni montane si pe litoral. Euromedia ofera solutii de crecetare demografica si cantitativa. Printre agentiile de publicitate incluse in portofoliu Euromedia, cele mai relevante exemple sunt: Garaffitti/BBDO, BV McCann Erickson, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Young&Rubicam, Focus Publicis, Lowe&Partners, JWT si DDB Bucuresti. In anul 2004 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 10 milioane de dolari.

In schimb Beta Cons, este apreciata pentru pozitia sa in domeniul spotlighturilor. Panourile Beta Cons sunt localizate in exclusivitate pe domeniul public, in principalele zone comerciale si de trafic. Din serviciile oferite de aceasta companie cele mai importante sunt: panourile tip backlight si panourile tip citylight. In anul 2004 compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1,6 milioane de USD . Printre campaniile care s-au promovat folosind mijloacele oferite de Beta Cons se numara cele ale: British American Tobacco, HBO, Nokia, JTI, Phillip Morris, Connex, Nescafe, Avon si Policolor.
Avand servicii complementare, achizitia celor doua a insemnat pentru grupul austriac intregirea portofoliului de servicii. EPA! Holding este recunoscuta pe plan international ca un specialist in domeniul publicitatii de outdoor si in acest sens si-a propus ca obiectiv imbunatatirea serviciilor oferite de piata romaneasca dupa standardele occidentale. Acest lucru se va realiza printr-un transfer de know-how catre companiile romanesti achizitionate.

Desi vor actiona sub aceeasi umbrela, cele doua companii se vor comporta in continuare in mod independent pe piata. Conceptele care se vor implementa si dezvolta alaturi de grupul austriac vor avea un caracter viabil si sinergic.
Prin achizitia celor doi actori principali pe piata de outdoor din Romania, grupul austriac EPA! detine in prezent 60% din aceasta piata. Achizitia a fost facuta de catre Outdoor Akzent parte a grupului EPA! Holding, procentul de 60% din piata locala a insemnat o investitie de 20 de milioane de euro. Grupul austriac urmareste prin aceasta achizitie sa isi intareasca pozitia pe piata de outdoor din Europa Centrala si de Est.

La inceputul anului prin Outdoor Akzent, EPA! a achizitionat Euromedia in proportie de 85%. Euromedia era considerat in mod unanim lider pe piata romaneasca si detine o cota de piata de 50%, concretizata prin suporturi de publicitate situate atat pe mijloacele de transport in comun din Bucuresti, cat si in toata tara. In total 11.000 de spoturi. Suporturile publicitare sunt localizate si pe drumuri nationale, statiuni montane si pe litoral. Euromedia ofera solutii de crecetare demografica si cantitativa. Printre agentiile de publicitate incluse in portofoliu Euromedia, cele mai relevante exemple sunt: Garaffitti/BBDO, BV McCann Erickson, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Young&Rubicam, Focus Publicis, Lowe&Partners, JWT si DDB Bucuresti. In anul 2004 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 10 milioane de dolari.

In schimb Beta Cons, este apreciata pentru pozitia sa in domeniul spotlighturilor. Panourile Beta Cons sunt localizate in exclusivitate pe domeniul public, in principalele zone comerciale si de trafic. Din serviciile oferite de aceasta companie cele mai importante sunt: panourile tip backlight si panourile tip citylight. In anul 2004 compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1,6 milioane de USD . Printre campaniile care s-au promovat folosind mijloacele oferite de Beta Cons se numara cele ale: British American Tobacco, HBO, Nokia, JTI, Phillip Morris, Connex, Nescafe, Avon si Policolor.
Avand servicii complementare, achizitia celor doua a insemnat pentru grupul austriac intregirea portofoliului de servicii. EPA! Holding este recunoscuta pe plan international ca un specialist in domeniul publicitatii de outdoor si in acest sens si-a propus ca obiectiv imbunatatirea serviciilor oferite de piata romaneasca dupa standardele occidentale. Acest lucru se va realiza printr-un transfer de know-how catre companiile romanesti achizitionate.

Desi vor actiona sub aceeasi umbrela, cele doua companii se vor comporta in continuare in mod independent pe piata. Conceptele care se vor implementa si dezvolta alaturi de grupul austriac vor avea un caracter viabil si sinergic.

Irina Mateescu - Bizwords 


Aboneaza-te acum

si primesti gratuit in fiecare zi ultimele stiri

Nume:

E-mail:

Cosmetice Profesionale

S.C. Chic Salon SRL Sediu central: str. Racari nr.16, apt. 17, sector 3 Bucuresti Telefon Mobil: 0723.561.950 Telefon Fix/Fax: 021.310.44.35 Email: contact @ luxbeauty.ro

http://www.luxbeauty.ro

Think Strategic, Act Creative!

Solutii complete de Web Design&Development, E-Business si E-Commerce

http://www.kennomedia.ro