Web Design Romania | Bancuri, Glume, Poze | Electrostimulare | Web Hosting - Gazduire site | Advertising, Productie Publicitara | Cabinet Avocatura

19 Nov Top Stiri

Campaign: biblia advertisingului

Fiecare domeniu de activitate are un cod deontologic, un punct de reper dupa care isi verifica directiile pe care vor merge in viitor. In domeniul advertisingului publicatia “Campaign” este considerata “bibllia” acestuia. Aparuta pe piata pentru prima data in 1968, “Campaign” ofera in afara de cele mai importante si relevante stiri din advertising, si o atenta analiza a celor mai bune canale media prin care se poate implementa un concept.

Grupul de presa “Business Media Group” a fost infiintat in anul 1995 de catre Bill Avery si Rachad el Jisr cu scopul de a furniza stiri si informatii obiective si de maxima actualitate in lumea afacerilor din Romania. BMG a fost primul grup de presa care s-a adresat in special investitorilor straini si locali. Printre publicatiile acestui grup de presa se numara: “Business Review”, “BIZ”, « Workbook », dar si publicatii life-style : « Stuff », « Class », « Cinemagia » si “F1 Racing”. Incepand cu data de 1 iunie 2005, Business Media Group a cumparat de la Haymarket licenta “Campaign” pentru Romania. Licenta romaneasca pentru aceasta publicatie imclude in aparitiile sale TIPS&TRICKS din alte doua aparitii de top: Marketing si PRWEEK. Cu o aparitie lunara, “Campaign” Romania se pozitioneaza ca fiind publicatia centrala a industriei de advertising, cu un continut consistent care cuprinde: stiri, locale si internationale, analiza campanii (strategie, creatie si media), topuri si studii de piata, interviuri si puncte de vedere. Este o publicatie completa din punctul de vedere al sectiunilor oferite.

Targetul publicatiei « Campaign » sunt persoane care gestioneaza bugete mari de marketing si publicitate : top manageri, brand manageri, marketing manageri, communication/PR manageri, media manageri (strategie, buying si planning), oameni de creatie, strategie si research. Lumea publicitatii se misca intr-un ritm rapid, iar revista « Campaign » isi propune sa devina un punct de reper.
Are un tiraj de aproximativ 10.000 de exemplare si se vinde atat prin abonament cat si la punctele de distribuire ale presei.

In luna septembrie publicatia « Campaign » se va afla la al patrulea numar. Cele mai interesante titluri aparute pana acum in iunie, iulie si august pot fi considerate: « Succesul televiziunilor de nisa », « Cine castiga batalia de pe piata racoritoarelor ? » si « Cat se castiga in comunicare ».
« Succesul televiziunilor de nisa » este o analiza media comparativa intre un post de televiziune generalist si unul de nisa luand ca punct de reper ratingurile atinse de fiecare dintre acestea. Aparitia televiziunilor de nisa este un pas important atat pentru advertisieri, cat si pentru piata in sine. Pe un post TV de nisa, mesajele difuzate ating cu exactitate publicul tinta. Tot dinspre partea advertiserilor, investitia este mult mai eficienta fata de alte media in raport cu costul la numarul de indivizi atinsi de mesaj, dintr-un anumit grup tinta.

In ceea ce priveste piata televiziunilor propriu-zisa, televiziunile de nisa au o grila de programe mult mai usor de realizat si tintirea catre advertiseri este mult mai facila si cu sanse mult mai mari de reusita.

« Cine castiga batalia de pe piata racoritoarelor ? » este o analiza cu elemente de marketing care aduce in prim plan segmentele de piata pe care le-au deschis United Romanian Breweries Bereprod prin lansarea Orangina si Pepsi prin Pepsi X – energy cola.

« Cat se castiga in comunicare » reprezinta cover story-ul al lunii august. In acelasi numar al revistei a aparut si un articol cu o tenta convergenta: “Agentiile media s-au apucat de PR”. Desi este un domeniu nou, in comunicare se castiga mai mult decat in industriile traditionale. Cele mai mari salarii sunt in marketing, cercetare si PR, exact in aceasta ordine. PR abia a fost descoperit sau mai bine spus abia si-au dat seama organizatiile de importanta lui. Manuela Necula, head of country al Ogilvy Group Romania : „Comunicarea iti tine mintea si spiritul treaz si atent la tot ce se intampla nou. Te forteaza sa inveti mereu altceva, sa te perfectionezi, sa devii un partener indispensabil pentru clientii tai”.

In Marea Britanie « Campaign » exista inca din 1968, ii dorim variantei romanesti a acestui canal de comunicare tot atatea succese si acumularea unei vaste experiente.

Irina Mateescu - Bizwords 


Aboneaza-te acum

si primesti gratuit in fiecare zi ultimele stiri

Nume:

E-mail:

Cosmetice Profesionale

S.C. Chic Salon SRL Sediu central: str. Racari nr.16, apt. 17, sector 3 Bucuresti Telefon Mobil: 0723.561.950 Telefon Fix/Fax: 021.310.44.35 Email: contact @ luxbeauty.ro

http://www.luxbeauty.ro

Think Strategic, Act Creative!

Solutii complete de Web Design&Development, E-Business si E-Commerce

http://www.kennomedia.ro