Web Design Romania | Bancuri, Glume, Poze | Electrostimulare | Web Hosting - Gazduire site | Advertising, Productie Publicitara | Cabinet Avocatura

25 May Top Stiri

Vodafone construieste comunicarea prin campania Traieste fiecare clipa

Conform oficialilor companiei de telefonie mobila Vodafone, dupa 6 luni de promovare a campaniei "Connex si Vodafone Impreuna", s-a atins o notorietate a brandului de 95% in randul romanilor, se arata intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro. "Trecem acum catre experienta unica a brandului Vodafone. Rosul Vodafone va fi prezent in toate magazinele noastre si in cele ale retelelor partenere. Identitatea vizuala corporatista se va schimba, de asemenea, si va reflecta brandul Vodafone. Suntem increzatori ca brandul Vodafone va aduce clientilor nostri energia, pasiunea si forta unei experiente globale unice. Cladita pe fundatii solide, Vodafone este aici pentru a le oferi romanilor servicii inovative, precum si beneficii majore pe termen lung", a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania.

Brandul Vodafone va fi introdus in Romania prin campania "Traieste fiecare clipa" - "Make the most of now", o platforma de comunicare bazata pe studii ample. Campania "Traieste fiecare clipa" se va derula pe principalele canale media: televiziune, presa scrisa, publicitate stradala si Internet. Ca parte a campaniei de rebranding, numele de inregistrare al companiei a fost schimbat din MobiFon S.A. in Vodafone Romania S.A., iar noul web site al companiei poate fi accesat la adresa www.vodafone.ro .

"Make the most of now porneste de la adevarul universal cum ca timpul este pretios, iar oamenii incearca din ce in ce mai mult sa se bucure de fiecare moment al vietii lor. Campania Traieste fiecare clipa a fost dezvoltata local, pornind de la conceptul global "Now", recent lansat in grupul Vodafone. Aceasta idee creativa se va regasi in toate produsele si serviciile noastre - Vodafone Live!, Vodafone Mobile Connect, Vodafone Passport, Vodafone Simply si BlackBerry - oferindu-le astfel clientilor nostri posibilitatea de a profita din plin de timpul lor si de a-si imbogati viata cu ajutorul comunicatiilor mobile”, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania. Vodafone Romania va prezenta demonstratii ale serviciului Vodafone Live! si aplicatii bazate pe HSDPA (High-Speed Downlink Packet Access) in cadrul CERF, care va avea loc intre 3-7 mai 2006. Standul Vodafone va fi amplasat in Pavilionul 16-17, in complexul expozitional Romexpo.
Sursa: SMART financial

Aboneaza-te acum

si primesti gratuit in fiecare zi ultimele stiri

Nume:

E-mail:

Cosmetice Profesionale

S.C. Chic Salon SRL Sediu central: str. Racari nr.16, apt. 17, sector 3 Bucuresti Telefon Mobil: 0723.561.950 Telefon Fix/Fax: 021.310.44.35 Email: contact @ luxbeauty.ro

http://www.luxbeauty.ro

Think Strategic, Act Creative!

Solutii complete de Web Design&Development, E-Business si E-Commerce

http://www.kennomedia.ro