Web Design Romania | Bancuri, Glume, Poze | Electrostimulare | Web Hosting - Gazduire site | Advertising, Productie Publicitara | Cabinet Avocatura

20 Apr Top Stiri

Manechine la virsta a treia

Dragoste, calatorii si fitness, iata care este noua viata – asa cum arata ea in publicitate – a cetatenilor francezi trecuti de virsta a doua. Uitati sau pur si simplu neluati in seama multa vreme, acestia sint acum asiduu curtati de agentiile de publicitate si de casele de moda. In timp ce Sharon Stone, actrita trecuta binisor de 40 de ani, tocmai a semnat un contract cu Dior pentru publicitatea la o crema anti-riduri si isi etaleaza frumusetea matura si fierbinte in „Basic Instinct 2”, la Paris apar primele agentii de manechine trecute de 50 de ani. Si nu pentru personaje care sa faca reclama adezivilor pentru protezele dentare sau pentru un remediu contra prostatei, ci pentru a face loc infinitelor posibilitati de care se poate bucura noua generatie de virstnici francezi, sanatosi si optimisti. Una dintre agentiile cele mai cunoscute din Franta, Masters, are in bazele de date peste 600 de top-modele (barbat i si femei), intre 50 si 84 de ani, pe care f i r m e celebre nu ezita sa le angajeze. De la vestimentat iile marca Hermes la cosmeticele Dove, trecind prin publicitatea la apa minerala Hépar, piata advertisingului a gasit noua gaina cu oua de aur.

P E N S I O N A R I I , PUBLICUL T INTA AL RECLAMELOR

Jean- Paul Tréguer de la Senioragency, prima re- tea de publicitate care se adreseaza direct celor ajunsi la virsta a treia, afirma: „|n Europa, categoria „seniorilor” se imbogat este la fiecare 50 de secunde cu un nou membru”. Cifrele din statistici spun mult mai multe: persoanele trecute de 50 de ani reprezinta un public care depaseste 20 de milioane de persoane in Franta, iar puterea lor de cumparare este estimata la 132 de miliarde de euro. Copiii le-au plecat, casele in care locuiesc le apartin, au un fizic sanatos – acesta este publicul catre care se indreapta din ce in ce mai mult atentia agentiilor de publicitate sensibile la statisticile care arata o etapa de imbatrinire accentuata a populatiei, atit in Franta, cit si in intreaga Europa. Este publicul care vrea sa se bucure de viata dupa anii de munca. Despre acest fenomen, saptaminalul italian „L’Espresso” noteaza: „Evitati cu obstinatie pina cu ceva ani in urma, virstnicii incep sa fie curtati de publicitate care, cu un eufemism glamour, a ales sa-i numeasca „seniori”. Fenomenul a fost analizat de curind si de cotidianul francez „Le Monde”, in care sint subliniate noile obiceiuri consumiste ale „pensionarilor mileniului trei pasionati de creme de infrumusetare si de integratori alimentari”. „Toti stiu ca lucrurile se schimba – recunoaste Sylvie Fabregon, directoare a agentiei Masters, infiintata cu un an in urma. Pentru a raspunde noilor exigente ale pietei – astazi oamenii sint constienti ca si dupa depasirea pragului de 50 de ani, pot seduce, iubi, calatori si, nu in ultimul rind, pot avea grija de corpul lor”. Sylvie Fabregon marturiseste ca primeste cel putin cinci CV-uri pe zi ale virstnicilor candidati la o cariera in publicitate. „Nu este vorba numai despre persoane care au deja experinta intr-o astfel de meserie – precizeaza Fabregon – intre manechinele noastre se regasesc si foarte multi debutanti”.

Catalogul Hermes dedicat virstnicilor

Recentul catalog de moda al casei Hermes este dedicat celor trecuti de virsta a doua. Un batrinel de 60 de ani, chel si surizator, cu trasaturi vag asiatice, departe de canoanele intepenite ale frumusetii clasice masculine este manechinul ales de Hermes pentru acest catalog: „Importanta este, explica Sylvie Fabregon, nu renegarea propriei virste, ci utilizarea ei ca un punct de forta”. Mesaj pe care companiile l-au inteles cit se poate de bine: in campania de anul trecut a marcii Dove, ridurile si parul gri-argintiu al unor doamne trecute de multa vreme de prima tinerete erau asociate conceptului de seductie. Cu citeva saptamini in urma, in reclamele companiei Leroy Merlin, specializata in produse de bricolaj, apareau Stanley, 72 de ani si Benedicte, 83 de ani, lansati intr-un rock’n’roll dracesc. Un alt exemplu este compania Hépar, care a decis sa se adreseze celei mai mature parti a consumatorilor. Pentru a ilustra efectele benefice ale celebrei ape minerale pe care o produce, „bogata in magneziu”, a ales-o ca „martor” pe Françoise de Stael, manechin al agentiei Masters, care, la 74 de ani si avind 4 nepotei, munceste cit un model de 20 de ani. Françoise a aparut de curind si intr-un catalog al ultimei editii a Motor Show-ului de la Bologna, in Italia, demonstrind astfel si italienilor ca, noteaza „L’Espresso”, „sarmul nu are virsta, mai ales cind este insotit de o buna doza de ironie”.
Bogdan Iancu
Sursa: Prezent

Aboneaza-te acum

si primesti gratuit in fiecare zi ultimele stiri

Nume:

E-mail:

Cosmetice Profesionale

S.C. Chic Salon SRL Sediu central: str. Racari nr.16, apt. 17, sector 3 Bucuresti Telefon Mobil: 0723.561.950 Telefon Fix/Fax: 021.310.44.35 Email: contact @ luxbeauty.ro

http://www.luxbeauty.ro

Think Strategic, Act Creative!

Solutii complete de Web Design&Development, E-Business si E-Commerce

http://www.kennomedia.ro