Web Design Romania | Bancuri, Glume, Poze | Electrostimulare | Web Hosting - Gazduire site | Advertising, Productie Publicitara | Cabinet Avocatura

25 Nov Top Stiri

BRD si-a incheiat oficial cea mai eficienta campanie de promovare a cardurilor

Poate cea mai mare si mai deosebita campanie de promovare a unor produse bancare in Romania s-a incheiat oficial prin desemnarea castigatorului marelui premiu: BRD Groupe Sociate Generale a pus punct campaniei "Premii unice in Romania, carduri unice in lume", desfasurata intre 5 decembrie 2005 si 31 ianuarie 2006, dar care a continuat printr-o etapa distincta pana pe 20 aprilie 2006. Marele premiu de 50000 de euro a fost adjudecat de Valentina Gutium din Bucuresti.

In cadrul campaniei, BRD a emis carduri bancare "editie limitata", cu un design unic in lume, prezentand imagini memorabile din carierele marilor campioni Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. In premiera, cardurile au purtat o a doua holograma, care permite vizualizarea tridimensionala a unei mingi de fotbal (cardul Gheorghe Hagi), a unei rachete de tenis (cardul Ilie Nastase) sau a unei gimnaste (cardul Nadia Comaneci). Banca a reusit, in cele doua luni de campanie, sa emita peste 500000 de carduri, stabilind si un record mondial de emitere pentru o perioada de doua luni in cadrul organizatiei VISA. De asemenea, BRD - Groupe Societe Generale a castigat, tot din partea organizatiei VISA, si premiul pentru "Cel mai bun emitent din zona VISA CEMEA (Central Europe, Middle East and Africa)", distinctie acordata in cadrul conferintei VISA de la Dubrovnik, care desemneaza cea mai buna banca in domeniul cardurilor in zona Europei de Sud - Est.

 Pentru a putea participa la aceasta promotie, un client trebuia sa detina un pachet de produse format, pe de o parte, din unul din cele sase designuri de carduri "editie limitata" si pe de alta parte dintr-un cont de economisire Atucont in lei sau in euro sau un credit de consum in lei ori un descoperit autorizat de cont. La extragerea castigatorului au participat clientii cu pachete de produse active, conditia fiind utilizarea de minimum 5 ori a cardului "editie limitat" la comercianti, in Romsnia sau strainatate, in perioada 5 decembrie 2005 - 20 aprilie 2006.
 Sursa: SMART bank

Aboneaza-te acum

si primesti gratuit in fiecare zi ultimele stiri

Nume:

E-mail:

Cosmetice Profesionale

S.C. Chic Salon SRL Sediu central: str. Racari nr.16, apt. 17, sector 3 Bucuresti Telefon Mobil: 0723.561.950 Telefon Fix/Fax: 021.310.44.35 Email: contact @ luxbeauty.ro

http://www.luxbeauty.ro

Think Strategic, Act Creative!

Solutii complete de Web Design&Development, E-Business si E-Commerce

http://www.kennomedia.ro